Συμμετέχουμε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης πελατών! Ελάτε να γνωριστούμε!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ 2017

Επωφεληθείτε από τις ΔΩΡΕΑΝ παροχές για τις επιχειρήσεις σας, στο πλαίσιο της εορταστικής εβδομάδας 2-7 Οκτωβρίου!

 

Η GEP, αναγνωρίζοντας την αξία και το θεμελιώδη ρόλο του Τμήματος Εξυπηρέτησης πελατών της, συμμετέχει στις δραστηριότητες της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2-7 Οκτωβρίου, που πραγματοποιούνται υπό της αιγίδα του ΕΙΕΠ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών).

 

Κατά τη διάρκεια της εορταστικής εβδομάδας, τα στελέχη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της GEP, θα έχουν την ευκαιρία να υποδεχθούν, με εορταστική και ανάλαφρη διάθεση τους πελάτες της εταιρείας στην απογευματινή γιορτή που ετοιμάζει η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι της GEP,  προς τιμήν τους,

 

την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου από τις 14.30 έως τις 17.30,

στα γραφεία της GEP στη Δ/νση Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 193-195, Νέα Σμύρνη 17121

τηλ. Επικοινωνίας 2111882830

email: kalakona@exypp.gr

 

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΕΣ

 

Επιπλέον στο πλαίσιο της Εορταστικής Εβδομάδας, η GEP παρέχει στους πελάτες που θα τιμήσουν με την παρουσία τους την εκδήλωση του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών αλλά και στις εταιρίες που θα κάνουν έναρξη συνεργασίας με τη GEPτη συγκεκριμένη εβδομάδα 2-7 Οκτωβρίου, τις εξής παροχές ΔΩΡΕΑΝ για ένα ολόκληρο έτος:

 

1.      Την υπηρεσία παρακολούθησης της Νομοθεσίας Υγείας & Ασφάλειας Εργασίας, που περιλαμβάνει τη συλλογή πληροφοριών για κάθε μεταβολή της νομοθεσίας και την αποστολή των σχετικών εκθέσεων στους πελάτες.

2.      Δωρεάν έως 10 άδειες χρήσης του νέου e-learning σεμιναρίου της GEP, για την Ασφάλεια σε χώρους γραφείων.

 

 

Σας περιμένουμε!

 

Επιβεβαιώστε την παρουσία σας ΕΔΩ